martes, 12 de marzo de 2013

Mediciner

Idag har inte varit en sån rolig dag :( min katt blev tvungen att opereras för urinsten :( som tur gick det bra men det är jobbigt eftersom han är 13 år. Han är min lilla tjockis ;)
Nu är han hemma och verkar må ganska bra så länge han har smärtstillande i sig.

Jag var oxå nere på Apoteket och frågade dem hur lång tid det kan ta att få hem medicinerna. Men hon kunde tyvärr inte svara på det. Så jag ska be om dom imorgon för säkerhetsskull.
Ni som har beställt förr, hur lång tid tog det för er att få dem?

Känns så himla kul att gå göra något vara aktiv i denna IVF resa, då känns det som att tiden går lite fortare. Vi går runt om dagarna och drömmer om en massa saker. Om allt går bra så kommer vi få en bebis i januari, så jag sa till min kille idag" nästa vinter kommer inte bli så jobbig om vi får vår bebis". Han skratta och höll med. Vi har till och med redan bestämt vilken vagn vi ska ha. Är så glad att han höll med mig så att jag slipper övertala honom ;) nu känns det mer tillåtet att drömma om bebisen, nu när vi är på väg på riktigt :)

2 comentarios:

  1. Hej!

    Jag beställde dem en fredag eftermiddag och på måndagen kunde jag hämta dem =)


    Läste lite och såg att vi har lite liknande situation.. glesa menstruationer, tidigare mf, du kommer börja med låg dos precis som jag osv.. =) Önskar all lycka till!

    /Linn www.jagkanvisst.blogg.se

    ResponderEliminar
  2. Hej! Tack för att du skrev :) jag gick in o kikade på din blogg. Jag ska läsa lite mera sen. Det är intressant att någon annan har en liknande situation som min. Men lite läskigt nu när jag såg att du fick lite problem :(
    Hoppas allt går bra för dig och att vi kan följas åt :)

    ResponderEliminar