domingo, 10 de marzo de 2013

STRESS DELUXE!

Usch har känt mig irriterad halva dagen. Känner att jag inte hinner med alla mina måsten. Jag har tre viktiga måsten:

TRÄNA-gå ner i vikt
PLUGGA- bli klar med min sista kurs i utbildningen innan juni går en distans kurs
JOBBA- göra bra ifrån mig på jobbet så jag känner mig nöjd och även gör cheferna glada.

Problemet är att det är lite svårt att finna tid till allt, speciellt nu när jag vill hinna träna så mkt som möjligt innan IVF:en. Detta enda jag gör i veckorna är att jobba och träna och då har jag bara helgerna kvar för plugg, men det är så svårt att plugga när allt man vill då är att  ta det lugnt och hitta på roliga saker.
Men jag MÅSTE plugga. Så nu är jag faktiskt väldigt stressad.

Ska fortsätta skriva på min examination nu.

Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra helg!

KRAM!

No hay comentarios:

Publicar un comentario