miércoles, 6 de marzo de 2013

Nöjd :)

Ligger i soffan och är helt slut!
Idag gick jag och sprang intervaller i 45 min jag lyckades bränna 350 kalorier enligt maskinen. Detta kanske inte låter som mkt men för mig är det en stor bedrift eftersom jag alltid har varit dålig på att springa/jogga. Mkt lättare nu när jag inte har rökt på 3 månader nästan!
Nu ligger jag iaf här i soffan bredvid min lilla tik och känner väldigt nöjd!

Jag är självklart även glad för att det bara är 2 dagar kvar tills vi ska till CvL :D så himla skönt att äntligen få börja vår resa på "riktigt". Jag är verkligen positiv jag tror verkligen att det kommer att fungera. Men ni vet bättre än nån annan att det är svårt att vara 100% positiv. Men jag försöker iaf.
Vet inte om jag berättat det förr men jag har varit gravid förr. Med min förra kille. Men jag fick missfall i vecka 4. Jag fick nämligen veta att jag var gravid när jag bara var 1 vecka så jag hann inte vara glad länge men det gjorde ändå väldigt ont och det var då jag fick för mig att jag antagligen inte skulle kunna få barn. Min Gyn har under alla dessa år tyckt attack har överdrivit och att det är ett positivt tecken att jag har varit gravid. Men ny står jag här flera år senare och är fortfarande inte med barn. Och vi är till och med oförklarligt barnlösa.
Jag hoppas att den här IVF:en gör det som fattas för att jag ska kunna bli gravid. Och kunna behålla det :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario