sábado, 2 de marzo de 2013

Bajs dag!

Har haft ont i huvudet hela dagen!!! Det sitter egentligen i mina axlar. Jag får muskelinflammation i axlarna och de blir stenhårda. Vilket resulterar i att jag får migrän och hela huvudet plus ansiktet gör ont. För ca 30 min orkade jag inte mer så jag tog en muskelavslappnande som jag blir jätte groggy av och så gick jag och ställde mig i duschen. Nu ligger jag i sängen och det känns lite bättre, men väntar på tablettens fulla effekt. Jag har idag försökt fixa lite med layouten men det sluta bara med att jag svor och stängde av datorn.
Vill bara må bättre... Jag har jätte mkt att plugga och jag ligger ca en månad efter! Imorgon ska jag nog gå upp tidigt gå ut på långpromenad med hundarna sen ska jag nog plugga resten av dagen.

Idag räknade jag och min kille ut att vi sparar in ca 100.000kr på att det finns högkostnadsskydd på läkemedel och vård plus att vi får tre IVF försök via landstinget. Då blir man väldigt tacksam och glad att man betalar skatt. Jag berätta för min kille att inte alla får 3 försök att i vissa landsting får man bara 1 (?).
Hemskt!

Ha en bra lördagkväll!

No hay comentarios:

Publicar un comentario