martes, 26 de marzo de 2013

Spraydag 5- Helt ok

Idag var det en jätte skön dag på jobbet. Vi gick på utflykt till en skog med barnen. Solen sken och barnen var glada :) sen lekte vi doktor, jag var patient och de 7 läkarna tog hand om mig och gav mig en massa sprutor fast jag sa att jag är spruträdd! Men det e ok för sen fick jag en bil för att jag hade vart duktig. Det är sådana dagar som jag verkligen känner att jag valt rätt jobb. Barnen gör mig så lycklig :) efter jobbet träffa jag syster, systerdotter, lillebror och systers kille. Vi gick till ett högt berg i skogen och satte oss och njöt av solen. Hundarna sprang runt som dårar och systerdotter åkte ner från backarna. Vi åt laxmackor och drack varm choklad. Höjdpunkten på min dag <3


Det jag har känt av biverkningar idag är att jag blir varm till och från och att jag är väldigt klumpig. Och jag har även känt att jag är nära till gråten hela tiden. Igår glömde jag göra matlåda till min kille (vi äter inte samma mat, jag är vegetarian) och när han kom hem från fotbollen frågade han vart matlådan var. Jag kände mig såååå taskig att jag nästan började gråta. Hade så dåligt samvete. Det gick inte över förrän han idag smsade att han inte var arg och att han förstår att jag har massor att tänka på just nu. Och idag råkade jag klämma hans finger lite lätt i dörren. Då började jag stor gråta för att jag fick så dåligt samvete! Haha ganska larvigt men just nu är jag känslig.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

No hay comentarios:

Publicar un comentario