jueves, 21 de marzo de 2013

Jävla skit dagar!!!

Vet inte om det är PMS eller om det är att jag är trött och stressad! Men fan va jag har hatat allt o alla de senaste två dagarna!!!! Jag har oxå varit helt slut vill bara lägga mig under ett täcke och försvinna i nån dag. Jag trodde jag skulle vara skit glad efter att jag hämtat ut medicinerna men jag känner mig bara arg! Imorgon börjar jag med sprayen och jag vill vara glad över det men istället är jag arg och stressad! Ligger såååå efter i skolan har inte ens lämnat i ett enda arbete, jag har jobbat långa dagar på jobbet, min katt har varit helt knäpp efter hans sjukdom så han kissar överallt just nu vilket självklart är jätte irriterande!!! Och nu när min kille ska jobba i Sthlm så är det jag som måste ta ut hundarna på morgonen och så fort jag kommer hem. Och på all denna stress så måste jag komma ihåg att träna och äta rätt så att jag inte blir en överviktig kossa om IVFen skulle vilja fungera... Och så måste jag komma ihåg att aaaaaaaandas!
Som ni kanske ser, det skulle nog va bäst om jag bara la mig under ett täcke och försvann nån dag.

2 comentarios:

  1. Det är inte konstigt om du är alldeles stressad. Vet att det är sjukt svårt men försök att känn efter vad kroppen vill för den kommande behandlingen är jobbigare än vad man tror. Det tar på kroppen att tillföra massa hormoner fram och tillbaka så det är okej att lägga sig under täcket och förvinna tills man är redo att komma tillbaka igen :) Kramar och lycka till nu!

    ResponderEliminar
  2. Gulliga du! Tack! Jo jag har funderat på att bara ta ledigt en vecka och plugga och lämna in lite arbeten. Då minskar stressen så slipper jag vara på jobbet där jag måste ha tålamod... Som jag inte har just nu.
    Jag är verkligen rädd för hormonerna för jag vet verkligen inte vad jag har framför mig. Vet bara att det inte är lätt.
    Kram

    ResponderEliminar