viernes, 29 de marzo de 2013

En vecka

Idag har jag sprayat Synarela i en vecka. Känns helt ok men jag vill få mens så jag kan börja ta injektionerna.

Vi är just nu i Nynäshamn hos våra vänner. Vi ska vara här tills imorgon. Igår åt vi god middag och drack vin. Och pratade tills kl var 2 på morgonen.

Inatt har jag säkert drömt 20 olika drömmar. Sen jag började med sprayen drömmer jag jätte mkt. Vet inte om det är så att den påverkar mina drömmar. Som tur är har jag inte drömt några mardrömmar.
Sedan några dagar har jag känt av små hugg i äggstockarna men de har gått över snabbt. Det känns även som det brukar kännas innan jag får mens. Jag är även lite svullen. I helgen ska jag gå runt i mjukis :) så himla skönt! Vi har precis ätit värsta brunchen och snart ska vi gå på långpromenad med hundarna nära havet.

Jag hoppas att ni får en underbar påsk och att ni njuter av ledigheten och av familj och vänner. Det gör jag :)


2 comentarios:

  1. Gud vilka fina hundar :) Hoppas att dina biverkningar går över snart! Jag önskar dig all lycka till! Många kramar

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack! De är mina bebisar <3 ett stort lycka till till dig med! Kram

      Eliminar