domingo, 24 de marzo de 2013

Spraydag 3- Symtomer

Nu har jag sprayat 5 ggr och ikväll blir det den sjätte gången. Jag har börjat fundera om jag redan kan känna av biverkningarna. Jag har inte känt av några svettningar än. Efter varje spraytillfälle får jag lite ont i huvudet men inte så farligt och efter ytterligare några timmar blir jag snustorr i munnen. Men det vet jag är vanligt. Det som jag tycker är lite konstigt är att hela helgen har jag känt mig lite andfådd. Ibland måste jag ta djupa andetag för det känns som om bröstet är lite ihoptryckt. Känslan som man har när man har sprungit länge. Sen så känns mina ben jätte trötta oxå. Om jag går i en backe hur liten den än är så känns det jätte mkt i benen. Jag har läst om överstimulering men det kan man väl bara få när man tar injektionerna eller?
Känner mig lite förvirrad för jag har ingen aning om dessa besvär är sprayens fel eller om det bara är så att jag känner mig trött.
Har tittat runt på olika bloggar för att se om det är någon som har tagit Synarela men har inte hittat någon.

Om ni vet något om Synarela och dess biverkningar kan ni snälla hjälpa mig?!

1 comentario:

  1. Jag har tagit synarela under min ivf... Son jag skrev under ett annat inlägg att vara positiv... Men kan ju säga att set var jäkligt svårt under den tiden man tig nässprayet... Äckligaste jag varit med om... Mitt rann ner i halsen o det var ju som att svälja ättika... Blä. Annars var jag väldigt trött o slö..o tung i huvudet. Kände mig jätte konstig... Fick värre humör än jag har annars... Kunde flyga i luften för ingenting. Men inte så konstigt... Ens egna hormoner trycks ju ner av sprayen. Hoppas allt går bra .. Håller tummarna kram Sandra från Skåne

    ResponderEliminar