miércoles, 13 de marzo de 2013

Bebismys

Idag har jag varit hos min underbara vän som fick bebis för nästan två månader sen. Det va jätte mysigt, vi åt pannkakor och prata om livet. Vi pratade om att köpa en stor gård hon, jag o hennes syster. En gård med tre hus och ett litet stall. De växte upp med hästar så de kan allt om hästar. Tänk er vad underbart att bo med sina två bästa kompisar på en fin gård och ha våra familjer tillsammans. Vår barn kommer växa upp som syskon. Mina kompisars killar jagar så de kan fixa kött åt oss och en av dem är civilingenjör så han jan bygga en massa och jag o min ena kompis är lärare så om vi vill så skulle vi till och med kunna hemskola våra barn under en tid haha!
Det bara pirrar i hela magen när jag tänker på allt det där!

Tidigare var jag o min älskling o tittade på vagnen som vi kommer köpa om vi får vår bebis. Det var en jätte trevlig tjej som visade alla finesser. Vi blev helt kära i vagnen och skulle helst vilja köpa den redan nu :D men vi väntar självklart! När vi var på väg därifrån frågade kvinnan när det var beräknat. Då blev jag först ledsen men sen sa jag bara att det fattades mkt. Då log hon o sa att då ses vi snart igen. Jag orkade lixom inte förklara att jag bara var där för att drömma...

4 comentarios:

  1. Vi gillar också Kronans barnvagnar! Kul att ni varit och kollat runt. Jag tror det är bra att drömma, det ger en del positiva känslor i den här situationen. Hoppas ni snart får gå dit för att ni har ett pyre att handla till! :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kronans barnvagnar känns väldigt enkla men med allt man behöver. Eftersom vi har två hundar och är ute och går mkt i spåren i skogen så behöver jag en vagn som håller för det. Och kronan känns trygg.
      Jag blir glad av att drömma och det är på nåt sätt mitt sätt att överleva denna situation. :)

      Eliminar
  2. Du gör helt rätt i att drömma. Dream big som man säger :) Kram!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack! Skönt att höra att man inte är knäpp :p
      Kram!

      Eliminar