lunes, 30 de diciembre de 2013

Vad som händer

Ingen bebis än ;)

Vid 15 tiden idag gick sammandragningarna över men jag var fruktansvärt trött o seg. Hade bara pyttelite mensvärk. Tillslut gick jag o la mig o sov en stund. Älskling väckte mig när middagen var färdig. Jag åt massor sen gick jag o la mig i soffan. Då började sammandragningarna igen. Fick även springa på toa två ggr för att göra nr2.
Sen höll sammandragningarna i sig tills kl 22 typ. Dom är inte så starka bara som en skit jobbig mensvärk. 
Juste! När jag va på toa så var del ganska mkt slem på pappret. Jag tror att det var en del av min slempropp, eller jag hoppas det. Den hade iaf en annorlunda färg än de vanliga flytningar o det var mkt mer.

Nu ligger jag i soffan o har inte så ont men bebis trycker o tör sig ganska annorlunda, det har hon gjort hela dagen. Vilket har resulterat i att min mage ser helt annorlunda ut! Den är helt platt vid naveln! Ser jätte konstigt ut. Jag har verkligen ingen aning hur bebis ligger nu. Hoppas innerligt att hon är med huvudet neråt o fixerad.

Så vi får helt enkelt se va som händer. Jag hoppas sååååå att det är dags snart! Man börjar hoppas så mkt när man har haft så här mkt värkar.

Jag berättar om det hände nåt nytt. Och tack så mkt för era tummarna och lyckönskningar <3

No hay comentarios:

Publicar un comentario