domingo, 29 de diciembre de 2013

10 dagar till BF!!!!

Jag ligger i sängen och kan inte sova. Tittade på gravappen och eftersom klockan är efter tolv visade den att det bara är 10 dagar kvar till BF!!! Shit! Det är så spännande och samtidigt så skrämmande!
Jag kan inte tänka på annat än förlossning just nu. På hur jag ska bete mig, på när den kommer starta, tänk om jag blir igångsatt osv 
Är verkligen helt uppslukad av förlossningstankar just nu.

Längtar så tills det är dags samtidigt som jag inte riktigt vill att den här delen ska vara över. Tänk om det här är den enda gången jag kommer att vara gravid i mitt liv? Uuuuuäääääää hemska tanke!

Ska verkligen njuta in i det sista även om jag är trött o väldigt obekväm just nu. Bebis ligger just nu och stretar hej vilt därinne för att jag ligger på sidan. Hon tycker inte om det så varje natt protesterar hon o ca 20 min sen verkar hon finna ro och somna <3 Vi kommer nog få en envis liten person. Precis som sin mamma OCH pappa hahaha

Nu ska jag verkligen försöka sova :)

Bjuder på en bild som mamma tog på mig o min systerdotter <3 

No hay comentarios:

Publicar un comentario