domingo, 15 de diciembre de 2013

Jinx!

Skulle som sagt inte skrutit om min underbara sömn de senaste dagarna. Inatt sov jag dåligt igen. Vakna kl 3 som vanligt, tog en timme att somna om och från 4-6 sov jag korta stunder eftersom det värkte som bara den i benen :'(
Gick upp då o gick ut med hundarna. Nu är kl 7.30 och jag har precis ätit frukost. Jag ligger i soffan o somnar när som helst men vet inte om det är så bra ide att sova för jag kommer säkert få ont igen...

Hoppas ni får en bra dag!
Kram på er!

2 comentarios:

  1. Vad tråkigt att sömnen inte riktigt vill fungera. Jag vaknar också varje natt runt den tiden men för mig är det ryggen/fogarna som bråkar. Det som funkar för mig är att jag tar en liten tupplur på förmiddagen och en på eftermiddagen. Cirka 20 minuter vardera. Om jag sover längre än så så får jag också ont till slut.
    Kram!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ibland sover jag oxå en siesta men det är inte ofta. Det konstiga är att jag inte blir trött under dagen fast jag sover dåligt.
      Men jag försöker iaf sova lite eftersom jag vet att kroppen behöver det :)

      Eliminar