viernes, 27 de diciembre de 2013

Nu har dagen kommit!

Dagen som jag har försökt trycka undan i 9 månader har kommit! Dagen då jag spricker av LÄNGTAN efter vårt barn!!!
Jag har gjort allt dessa månader för att inte längta för på så sätt skulle tiden gå fortare och om nåt gick fel så kanske det inte skulle göra lika ont (dum tanke).
Men nu har den iaf kommit. Jag läääääängtar så in i Norden! Hela jag känner mig färdig för att hon ska födas nu. Jag har vilat massor de senaste dagarna och även ätit massor. Det absolut sista inhandlades idag. BB väskan står färdig, allt är färdigt nu. Det är bara hon som fattas!

Snälla söta rara dotter kom snaaaaaart! Jag är redo för dig nu, jag är redo för att kämpa mig igenom en förlossning, jag kan inte vara mer förbered.
Jag är redo för att bli din mamma nu <3

No hay comentarios:

Publicar un comentario