miércoles, 25 de diciembre de 2013

Lugnaste dagen på länge v.38 (37+5)

Hej hej!
Hoppas ni alla haft en bra jul. Själv hade jag den bästa på länge. Min pappa var med och han va på topp humör så alla var glada. Det var underbart! 
Sen fick jag och sambon en jätte fin present av pappa. Vi fick en Gopro kamera. Han vill att vi ska kunna dokumentera hela vår dotters barndom. Gulligt tycker jag :)

Vi åt sååååå mkt igår.
Och idag ska vi inte snacka! Jag har konstant tryckt in mig pappas potatissallad, skinka med senap, moccarutor, risgrynsgröt, kyckling och massor av julmust!
Hamnade i matkoma för en liten stund sen och somnade i soffan haha. Nu dricker jag te och äter choklad.
Hehe inte så spännande kanske men jag är glad som bara den. Jag e super höggravid och då ska jag viiiila haha man vet ju aldrig när förlossningen kan tänka sig att börja ;)

Stor kram till er!
Nu ska jag titta på film

Bjuder på en ytterst privat bild från igår men som betyder allt för mig

4 comentarios:

  1. Vilken underbar bild :) Ni ser så lyckliga ut! Härligt att julen blev bra. Kram

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja vi är riktigt lyckliga och pirriga nu när det fattas såååå lite ;)
      Kram

      Eliminar
  2. Vilket härligt kort! Ni ser ut att ha haft en underbar jul. :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Det va verkligen en underbar jul!
      Härligt att tänka att det var sista julen utan barn <3

      Eliminar