viernes, 6 de diciembre de 2013

Välkommen v. 36 (35+0)

Igår skulle jag skriva ett inlägg om alla mina cravings som jag har, det e helt sjukt!
Jag kommer på nya saker varje dag nästan. 
Det är inga "jag måste ha nu annars dör jag" cravings utan mest saker jag kommer på som jag är sugen på. Igår från ingenstans kom jag på att jag ville ha Sushi, rättare sagt jag ville ha california rolls. Blev lite besviken när killen sa nej till det hahaha
Enda dagen vill jag ha glögg och andra dagen vill jag ha smörgåstårta. Som tur är kan jag hålla mig o köper nästan aldrig det jag är sugen på.
Förutom vissa saker.
Jag har nu i ca en månads tid varit besatt av att göra hemmagjord apelsinjuice med hallon och ingefära. Varje morgon dricker jag en halvliter. Nu har apelsinerna gått upp i pris så nu har jag inte druckit det på några dagar.
Tårta är en craving som jag har haft jätte länge och även fast jag åt massor av tårta på babyshowern så vill jag fortfarande ha mera!
Kommer nog gå upp tio kg sista månaden ;)

Inatt hade jag en hemsk natt igen, säkert 6 natten i rad nu som jag vaknar efter 3 timmars sömn av värken i benen. Det är såååå hemskt, jag ligger bara o vrider o vänder på mig o det gör så ont i benen o inget jag gör hjälper :(
Inatt gick jag upp kl 4.30 orkade inte ligga kvar för det känns bara som om jag kommer bli galen!
Så jag gick upp o gjorde frukost o satte mig framför tvn. Värken satt kvar till kl 8. Då hade jag redan gråtit en skvätt i killens armar och vart ute o gått med hundarna för att värken skulle avta.
Kl 8 gick jag o la mig igen. Sov djupt fram till kl 10. Men va fortfarande deppig. Känns som om inget jag gör hjälper mot värken. Jag ligger på mjukt, på kuddar täcken o en massa annat.
Jag provar nya ställningar och jag stretchar o sånt men INGET hjälper :(

Jag gick upp iaf o bestämde mig för att gå till mamma för annars skulle jag nog dö av depp hemma. Kom hem till mamma o bröt ihop totalt när mamma krama mig. Jag sa bara " jag orkar inte mer!!!".
Mamma krama mig o trösta så där bra som bara en mamma kan <3

Sen satte jag mig och åt o fika med mamma. Jag är fortfarande här. Vi har precis ätit middag killen, mamma, lillebror och jag.
Skönt att vara här.
Nu hoppas jag bara att jag kan få en natt utan värk. Gör inget att jag vaknar hela tiden varje gång jag vänder mig eller måste på toa bara jag inte får ont i benen för det är det som kommer få mig att bli galen!

Trevlig helg på er!

1 comentario:

  1. Jobbigt med en sån värk som gör att du inte får njuta fullt ut. Det är okej att bli deprimerad och ledsen <3 kram

    ResponderEliminar