jueves, 26 de diciembre de 2013

Jag har nog förlorat...

Jag och min omgivning har försökt gissa vilket datum vår lilla dotter kommer att komma ut.
Jag har trott stenhårt på den 27 dec, det har jag gjort sen jag blev gravid nästan. Det som är roligt är att typ ingen tror att jag kommer gå över tiden. Idag sa en kompis att han tror den 12 jan (BF 9 jan) och han är den som gissat senast. Annars tror de flesta mellan den 29 dec och den 8 jan.

Det slog mig idag att dagen jag har gissat på är IMORGON!!! Så fort tiden har gått! Jag och en kompis konstaterade idag att om jag ska vinna så måste värkarna starta inatt eller senast imorgonbitti. Just nu känner jag ingenting! Förutom att jag för första gången på länge har känt av min foglossning idag. Skulle vara skönt om jag vann vadet, det är ju jag som är mamman :)

Nu ska jag försöka sova (ovanligt pigg) så hörs vi imorgon. Förhoppningsvis bloggar jag om värkar då ;)

Kram!


No hay comentarios:

Publicar un comentario