miércoles, 18 de diciembre de 2013

V.37 (36+5) 22 två dagar till BF!

Varje gång jag tittar på appen så tror jag att den luras, att den se räknat fel. Är jag verkligen i v 37?! Och är det bara TRE veckor kvar till BF?!
Min graviditet har gått alldeles för fort! Tiden har bara rusat iväg. Folk jag möter frågar om jag tycker tiden går segt nu i sluttampen och om jag vill att det ska vara över nu. Mitt svar är alltid nej till båda frågorna. Tiden går skit fort och jag känner mig stressad över att den gör det! Visst är jag lite trött på att inte kunna sova ordentligt och på att inte vara så smidig, men jag är absolut INtE trött på att vara gravid oavsett mina krämpor.
Jag har gissat på att bebis kommer den 27 dec och igår sa min kille att det bara är en och en halv vecka kvar tills dess! Då fick jag nästan ångest, jag trodde att det va typ 3 veckor tills dess eller nåt! Hahaha

Imorgon har jag tid hos BM. Ska bli spännande att få höra ifall bebis fortfarande är rörlig eller om hon har gått över till att blir ruckbar eller fixerad. Jag känner oftast tryck ner mot underlivet och det är ofta jag känner hugg så jag tror att hon har fixerat sig eller iaf ruckbar.

En sak som är helt ny med graviditeten är min trötthet. Det är inte sån trötthet som jag får när jag inte tagit järntabletterna utan det här är en helt annan trötthet. Känns som om jag har gjort miljontals saker under dagen. Jag är sömnig. Jag duscha precis och ville typ somna därinne.
Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Inatt sov jag bra så jag hoppas på en bra natt igen :)

Kram och godnatt 


2 comentarios:

  1. Helt otroligt så fort det går. :) Och så fin magen är. Snart har ni er bebis hos er. Kram!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tänk att den går så fort nu och så långsam när man gick o vänta på att få börja med behandlingen eller att få ta g-testet ;)

      Eliminar