jueves, 12 de diciembre de 2013

Ett trött preggo

Sitter i vår fina stora lyxiga soffa som vi köpte för ca tre veckor sen. Jag ääääääälskar den! Den har till och med en myshörna! Längtar tills jag kan sitta i den och amma vår lilla tjej.

Idag följde jag med älsklingen till Karolinska för ett läkarbesök. Jag har varit sååå trött idag. Har haft ont i halsen i tre dagar så jag hoppas verkligen inte att det bryter ut till en förkylning. När jag satt i bilen på väg hem sa jag till killen att jag inte kan fatta att jag är så trött! Då skrattade han o sa: men älskling det är väl inte så konstigt! Det är inte mkt kvar nu (mindre än en månad till BF) och du sover ju typ ingenting om nätterna.

Han har ju rätt. Men ibland förstår man inte och det är så svårt att viiiila. Svårt att tacka nej, svårt att inte gå 5 km varje dag med hundarna osv.. Men nu var jag duktig. Sa till älsklingen att han fick ta ut hundarna själv på långpromenad. Så nu ligger jag här med mitt naturgodis och min varma filt och bara degar. Och det är PRECIS vad jag behöver :)

Ta hand om er!
Kram

No hay comentarios:

Publicar un comentario