lunes, 15 de abril de 2013

Äggplock på fredag

Det blir äggplock på fredag....
Jag ska ta Gonal-F sista gången på tisdag, på onsdag kl 21.30 ska jag ta Ovitrelle och på torsdag är jag sprutfri :) Vi ska vara på kliniken kl. 9.30 på fredag. Och ev. återföring på söndag. Jag har verkligen varit jätte glad idag. Skönt att veta att vi är på rätt väg. Sen är jag självklart lite orolig att jag bara har 9 blåsor men vem vet det kanske växer några till och som ni säger det räcker med ett ägg.
Idag när jag kom tillbaka till jobbet så kände jag att jag egentligen borde ha varit ledig den här veckan med. Det är så himla svårt att vara på jobbet och koncentrera sig när man har så mkt annat att tänka på. Men samtidigt så är det skönt för dagarna går fortare när jag är där.

Jag vill även passa på att återigen tacka er för ert stöd! Ni är guld värda <3

4 comentarios:

  1. Grattis till äggplock, måste vara skönt och veta att det faktiskt sker snart :) Håller tummarna att det blir många fina ägg!

    ResponderEliminar
  2. Ja verkligen! :)
    Men jag blev lite rädd och nervös när jag läste om ditt äggplock och hur ont det gjorde. Ska nog be om massor av smärtstillande innan :)
    Hoppas allt går bra för er! Kram

    ResponderEliminar
  3. Respuestas
    1. Tack!
      Man behöver ibland att även andra hoppas åt en :)

      Eliminar