domingo, 28 de abril de 2013

Upp och ner

Denna helg har varit fartfylld och rolig, tills idag. Idag hamnade jag i nån slags tvivel. Min kille frågade imorse om vi inte kunde testa idag? Jag svara att det kan vi men troligtvis skulle det bli ett negativt svar eftersom det är tidigt fortfarande. Men eftersom han aldrig ber mig om nåt så testade jag mig (fast jag inte va så sugen på det) och det blev självklart negativt. Även fast jag visste att det skulle bli så så kändes det i hjärtat. Och desto mer dagen fick desto mer åkte jag djupare och djupare i ett hål av tvivel och besvikelse. Just nu tor jag inte alls att det kommer att fungera, just nu tror jag att det aldrig kommer att fungera. Och jag hatar mig själv för alla gånger jag hoppats och jag känner mig även dum o blåst som ens har hoppats. Jag känner för att stanna hemma imorgon och på tisdag, jag orkar inte vara positiv på jobbet. Vill bara vara hemma och gråta och plugga. Kanske inte den bästa kombination men det är så jag känner. Men vi har ett viktigt personalmöte imorgon och jag måste nog gå på det. Jag får se helt enkelt hur jag känner imorgon bitti.
Jag hoppas att ni mår bra och att ni känner er hoppfulla och inte så nerslagna som jag!
Kram

2 comentarios:

  1. Ge inte upp hoppet, du kankse tjuvtesta lite för tidigt. Vänta och testa igen till helgen! Kram

    ResponderEliminar