miércoles, 10 de abril de 2013

Sprutdag 6

Ligger i soffan under ett täcke och mår Inge bra. Äggstockarna gör jätte ont, jag är svullen som en ballong, jag mår illa och jag och min sambo är ovänner just nu. Vi bråkade igår för att han köpte något som är totalt onödigt som vi inte har råd med och det värsta är att han gjorde fast jag sa nej. Jag är så förbannad att jag inte ens vill prata med honom. Inge kul att vara så hör ovänner när man inte ska göra annat än att fokusera på att må bra och vila. Jag har verkligen jätte ont och vill bara ligga i sängen och sova. Men jag måste skriva klart mitt arbete så jag kan skicka in det idag.
Idag har varit en sån där jobbig dag förutom att jag har haft en jätte mysig morgon med två av mina bästa vänner. Idag tycker jag återigen att allt är orättvist. Jag har ont och ligger på soffan medans min kille kan gå på gymmet och göra vad han vill. Jag är så anti allt just nu. Jag vill inte det här!!! Jag vill bara skita i allt som har med hormoner att göra!
Men det kommer jag självklart inte göra. Imorgon ska jag gå upp 6.30 för kl 8.30 ska vi vara på Linné kliniken och göra ultraljud för att se om blåsorna växt nåt. Hoppas det. Hoppas jag inte behöver hålla på med det här i så många dagar mer för det känns som om jag går under!

Hoppas ni mår bra, tänker på er alla och önskar er alla LYCKA TILL!

2 comentarios:

  1. Förstår om det är jobbigt men håll ut!
    Lycka till imorgon, hoppas det ser bra ut :)
    KRam

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack för dina ord!
      Hoppas du har en bättre dag imorgon :)
      Kramar!

      Eliminar