miércoles, 3 de abril de 2013

Vad är det som händer?!

Andra dagen i rad nu som jag bara mår helt piss! Har haft kort stubin på jobbet och hatat mig själv de gånger jag har varit kort mot ett barn eller varje gång jag kände att jag ville därifrån. Och inte har det hjälpt att min kille o jag inte har pratat nästan alls sen igår. Vi har gått om varandra idag så vi har inte haft en chans. Vet inte om jag orkar hålla mig vaken tills han kommer hem inatt. Har haft gråten i halsen hela dagen. Och när jag kom hem och såg den fina och goda salladen min kille hade lämnat till mig så började jag storgråta! Han försöker göra mig glad på sitt sätt och jag vet att han oxå känner sig frustrerad eftersom han inte förstår mig och mina känslor. Vi måste verkligen prata men jag vet inte när. Jag är vara så ledsen just nu. Jag antar att det är mensens hormoner som har hjälpt till att känna mig värre. Usch jag vill verkligen inget annat än att ligga i sängen och gråta. Avskyr att man måste vara stark :(

5 comentarios:

  1. Mådde likadant när jag tog synarelan. Nässprayen gör att du hamnar i ett slags klimakterie det är därför du mår puss o har kort stubin. Prata med din kille, svårt för dom att förstå. Jag o min man pratade mkt om det o förberedde honom på att jag nog kom att få ett jäkla humör ( vilket jag fick ) men att det hade med hormonerna att göra o inte honom...
    Många kramar Sandra från Skåne :-D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jag förberedde honom oxå men han förstod nog inte riktigt. Av de 14 dagarna jag tig sprayen som mådde jag skit 4 av dom så jag lyckades verkligen balansera mitt humör. Jag hoppas det blir bättre nu med Gonal-F.
      Kramar

      Eliminar
  2. Känner igen mig så mycket. Man orkar inte alltid vara stark, man måste få bryta ihop för att komma upp igen. Tror att det är viktigt att prata, även om männen inte förstår hur man känner sig så är det viktigt att försöka prata om det och försöka förklara, men även det kan vara väldigt svårt när man mår så dåligt. Jag hoppas snart du känner dig lite bättre. Stor kram!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack! :) jag mår mkt bättre nu när vi har pratat ut... Nu är jag även mer lycklig eftersom jag äntligen slutat med Synarelan som jag hatat så mkt.
      Kram

      Eliminar