jueves, 18 de abril de 2013

Nervös

Jag är verkligen jätte rädd och nervös inför imorgon! Så pass att jag fått magkatarr! Känt att den varit på väg i några dagar men idag är den verkligen här.
Jag är så rädd att det ska göra ont eller att de inte ska hitta några ägg eller att allt ska gå fel och de inte hittar några spermier heller !!!
Uuuuaaaaaaahhhhh!!!!!! Så jäkla skit jobbigt det här är! Jag skulle verkligen inte läst om äggplock på en massa bloggar för nu är jag verkligen skit rädd att det ska göra ont :(

Aja det är bara att bita ihop och göra det. Finns inget annat alternativ :)

Kram på er!

1 comentario:

  1. Mitt äggplock gjorde inte ont. Var så hög på smärtstillande och lugnande. Det är inte meningen att det ska göra ont och om det gör det ont så säg till, dom har saker så det räcker och blir över.
    Lycka till, håller mina tummar.
    Kram

    ResponderEliminar