viernes, 12 de abril de 2013

En bläääää dag

Vet inte hur det ser ut i resten av landet men här har det varit molnigt och fult hela dagen! Jag får världens huvudvärk när det är sånt här väder. Har redan tagit två Alvedon men de hjälper inte.
Det enda positiva idag är att mäklaren var här idag och värderade om vår lägenhet till 100.000kr mer än vad vi köpte den för :) jätte kul!
Vi vill så gärna köpa ett litet litet hus med stor tomt ute på landet men vi får noga vänta lite till.

Idag har jag inte känt något alls i magen :( vill att den ska växa som bara den! Om det inte har hänt nåt tills på måndag så vet jag inte vad jag tar mig till!
Jag ska iaf ta det lugnt i helgen och bara vila och plugga. För huvudvärken har inte låtit mig plugga nåt alls!

Vet ni? Sedan det sista bråket jag o min sambo hade så har jag känt att jag vill vara med honom konstant och att jag vill inget annat än att han myser med mig. Jag känner att vi måste ta hand om varandra nu och ge varandra så mkt kärlek som möjligt för det förtjänar vi :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario