martes, 16 de abril de 2013

Sitter och gråter

Skulle skriva ett inlägg om att jag precis tagit min sista Gonal-F spruta när jag loggade in på FB och ser att min storebror (som bor i Tyskland) lag upp en bild på deras ultraljud. Han och frun ska få tvillingar. Det var verkligen ett jätte fint ultraljud och man såg bebisarna jätte bra. Känslig som jag är började jag storgråta. Av lycka, av sorg, av att jag saknar min storebror och av att jag hatar att jag inte kan vara 100% lycklig som min syster är till exempel. Jävla ofrivilliga barnlöshet som får mig att känna saker jag inte vill känna!

Som sagt, jag har nu tagit min sista Gonal-F. God natt!

2 comentarios:

  1. Inte alls konstigt om det blir blandade känslor med tanke på att ni är mitt i en sån viktig och påverkande behandling. Kramar och grattis till att du ska bli faster!

    ResponderEliminar
  2. Tack! Ja man är ju inte riktigt sig själv. Längtar tills den dagen jag är gravid och kan berätta för alla varför jag varit så konstig och om hela helvetes processen vi gått igenom. Så att de äntligen kan förstå...
    Kram

    ResponderEliminar