sábado, 13 de abril de 2013

Sprutdag 9

Känner att jag börjar sakta men säkert förlora hoppet. Jag har inte svullnat upp nåt alls och jag har inga som helst känningar i äggstockarna. Eller jo liiiiiite men inte så mkt som jag tror att jag bör ha.
Jag börjar faktiskt ställa mig in på att det inte har hänt nåt tills på måndag. Är faktiskt lite sur på läkarna! Kunde de inte ha börjat med en lite högre dos? 100 är väl överdrivet lite! Skit samma de gör väl sitt bästa. Räknade precis ut att jag har Gonal-F till 5 dagar till. Hoppas så innerligt att jag inte ska behöva ta den längre än så. Det är den här veckan som vi kom överens om att ha äggplock på så nu får det banne mig ske!!!
Ska försöka hålla hoppet uppe, men om det går dåligt på måndag så kan jag garantera er att jag kommer falla ihop...

Nu vill jag ha BRA nyheter hela vägen!
Kom igen nu äggblåsor V Ä X!!!!!

4 comentarios:

  1. Tappa inte hoppet! Jag kände inget förrän typ två dagar innan plock, och svullnaden kom på mig efter äggplocket. Jag hade också låg dos, 112,5IE och dom fick ut hela 19 ägg. Det är bättre att slippa överstimulering innan plock. För om du blir överstimulerad kan det ta upp till 6 månader innan du kan få tillbaka ett embryo. Oroa dig inte, det växer där inne.
    Kram

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack för dina ord :) du har säker rätt. Men du vet ju hur man blir, man överanalyserar allt!
      Hoppas det går lika bra för mig som det har gått för dig! Kram

      Eliminar
  2. Var inte orolig, det händer säkert massor där inne. Jag hade också en låg dos, 100IE hela vägen. På mitt första vul hade det inte hänt så jätte mycket men 3 dagar senare på mitt andra vul hade det hunnit hänt massor, och likadant på mitt tredje vul som var 2 dagar efter. Så ge inte upp hoppet :) Det växer och har sig där inne, men alla kankse inte känner av det lika mycket som andra. Lycka till, kram.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hoppas du har rätt och att det har hänt massor till imorgon. Man vill ju gå vidare till nästa steg.
      Hoppas allt går bra för dig! Kram

      Eliminar