viernes, 12 de abril de 2013

Lägga ut bloggen på Facebook?

Jag har funderat mycket på att lägga ut min blogg på FB. Jag hade en annan "vanlig" blogg förr och den lästes väldigt flitigt på av alla på FB och även andra.
Just nu skulle jag inte vilja lägga ut den eftersom vi har valt att hålla behandlingen hemlig. Men jag har funderat på ifall jag skulle lägga upp den den dagen vi har kommit en bit på vår graviditet. Just för att folk ska förstå hur jobbigt vi har haft det och för att vissa även ska förstå varför jag tagit avstånd. Men även för att göra människor medvetna om ofrivillig barnlöshet och vad det kan innebära.
Vad tycker ni? Skulle ni lägga upp er blogg på Facebook?

Jag kommer nog bestämma mig den dagen då jag har kommit en bit in i min graviditet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario