martes, 2 de abril de 2013

Samtal med kliniken

Har precis pratat färdigt med en sjuksköterska på Linne kliniken. Hon frågade om jag har känt av Synarelan och jag skrattade och svarade "OM jag har gjort!". Så fick jag berätta lite. Hon sa att det var jätte bra att jag kände av den. Så sa hon att nu på fredag ska jag börja med Gonal-F. Så jag ska bara uthärda två dagar till med sprayen och sen ska spruträdda lilla jag börja med sprutor :)
Men jag tror det kommer gå bra. Jag är väldigt bra på att Paula mig själv att göra nåt hur rädd jag än är.
Jag fick även tid för undersökning. Ska dit nästa torsdag den 11/4 kl.8.30. Då ska de undersöka att allt är bra och då ska de även se hur länge till jag behöver ta Gonal-F.

Iiiiiiihhh!!! Jag är så nervöööös! Nu är det så nära att det börjar bli läskigt! Om två veckor är det ev. dags för äggplock! Kan inte fatta att den dagen snart är här! Helt sjukt! Men helt underbart! :D

No hay comentarios:

Publicar un comentario