lunes, 1 de abril de 2013

Spraydag 11- Äntligen är den här!

Äntligen har min mens kommit! Några dagar sen...
Imorse var jag så jäkla arg o förbannad på min mens! Började nästan gråta eftersom jag för en liten stund trodde att den kanske inte skulle komma alls!
Men nu är den här med den härliga mensvärken och min fina uppsvullna mage ;)
Ska ringa till kliniken imorgon och fråga när jag ska börja med sprutorna. Hoppas jag får börja snart så jag kan slippa Synarelan som jag är så trött på.

Idag har jag inte gjort så mkt. Varit på långpromenad med hundarna i skogen och efter det låg jag i tre timmar och kolla på serier. vi städade precis klart lägenheten och nu ligger jag i sängen.
Imorgon är det tillbaka till jobbet och till alla de underbara barnen :)

2 comentarios:

  1. Grattis till mensen, visst är det skönt när den kommer? Det är så märkligt, ena stunden vill man inte ha mensen, och nu vill man ha den. Vilken berg o-dalbana. Kram och lycka till :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja det är roligt hur man ena stunden inte vill att mensen ska komma och nu ville jag inget annat än att den skulle komma. Tack för lyckönskningarna! Och lycka till du med med allt! Kram

      Eliminar