jueves, 25 de abril de 2013

Hur ska det kännas egentligen?!

Igår var första dagen som jag inte haft så pass ont att jag måste ta Alvedon. Och idag har jag mått riktigt bra förutom att jag är trött. Jag har kunnat leka ordentligt med barnen och magen är bara svullen på morgonen.
Jag är jätte glad att det inte gör ont längre, det var jobbigt med alla ilningar och så, men eftersom doktorn sa att det var bra att ha lite ont för det tydde på att det hände nåt därinne. Då kan ni förstå min oro när jag inte känner nåt alls :(
Försökt läsa lite på olika bloggar för att läsa om hur andra kände runt ruvardag 4-5. Många verkar känna nån slags dragning eller ilning, men sen igår kväll känner jag ingenting. Bara fruktansvärt ont i bröstvårtorna och brösten, men det är helt vanligt för mig. Buhuuuuuu
Kan inte ni som är ruvare eller varit det snälla berätta hur det kändes!
Och om det är någon som vet på vilken ruvardag man kan som tidigast testa så snälla berätta.
Känner mig lite vilse i hela den här ruvningstiden....

1 comentario:

  1. Kan tänka mig att det är väldigt påfrestande för psyket att ruva.
    Jag hoppas att det går fint för er.
    Du kan säkert testa tidigare. Räkna från Ovitrellen och tänk på att den sitter i 10 dagar med hcg. Kramar!

    ResponderEliminar