domingo, 7 de abril de 2013

Sprutdag 3 - är en glad person

Idag har jag varit på strålande humör fast jag sov dåligt inatt. Vi sov över hos syrran på en madrass på golvet den va mjuk och skön, problemet var mina ben. Jag har ibland haft problem med restless legs. Min kompis har det och hon sov inte under hela hennes graviditet för att det blev tusen ggr värre då. Jag är jätte rädd att få så oxå.
Men i natt så kändes det inte likadant utan fötterna och benen var svullna och så gjorde det lite små ont i dom. Och det enda som kändes skönt var att ligga på mage men det har jag inte riktigt kunna göra på ett tag för jag blir bara ännu mer kissnödig då.
Är det nån som har blivit mer kissnödig av sprayen eller sprutorna?
Jag är uppe minst en gång på natten och på morgonen måste jag gå upp tidigt för att kissa.

Idag var jag hos min kompis som fick bebis för ett tag sen. Hennes dotter är så fin! Fick ta hand om henne medans kompis tog en låååång dusch. Först var bebis jätte nöjd men sen blev hon arg! Och då grät hon i ca 15 min tills jag hittade en rörelse son hon tyckte om och då somnade hon.... Hon som på min mage i säkert en halv timme. Det var höjdpunkten på min dag! Blir så lycklig av att träffa min underbara vän och lillepluttan.
När jag kom hem kom en annan kompis över och vi satt o snacka skit i flera timmar.
Nu ligger jag i sängen och är redo för lite mys och sen en god sömn.
Jag känner av i mina äggstockar. Känns som innan jag får mens. Hoppas det växer därinne :)

Kram <3

2 comentarios:

  1. Skönt att det funkar bra med sprutorna :) Jag har inte upplevt att jag har blivit mer kissnödig, förövrigt så är jag typ alltid det haha. Lycka till med allt, kram.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Haha ja då förstår jag att du inte märker skillnad ;)
      Jag brukar bli jätte kissig när jag har mens och det är så jag känner nu. Har väl nåt med äggstockarna att göra säkert.

      Lycka till du med! Kram

      Eliminar