martes, 30 de abril de 2013

Ruvdag 9 - PMS eller?

Har ingen aning vad som händer med mig idag, men jag har varit sååå irriterad halva dagen! Va irriterad på hundarna när vi va ute o gick, på min kille och på min mamma när hon va här. Va så irriterad att jag ville sprängas!!!
Sitter nu med lite huvudvärk och känner mig allmänt sur o grinig. Min kille ska ta med några kompisar hit och kolla på fotboll och jag funderar på att gå o stänga in mig i sovrummet. Orkar inte träffa nån.
Min mensvärk fortsätter. Den sitter i en stund och sen försvinner den. Jag har fortfarande fruktansvärt ont i brösten. Fortfarande Inge blod... Antar att det är positivt men jag orkar inte se det som ett tecken på graviditet för jag ska ju som sagt ändå inte ha mens förrän på lördag.
Ni som har ruvat eller ruvar, hur kände ni er vid ruvdag 10?

Hoppas ni får en fin Valborg

No hay comentarios:

Publicar un comentario