lunes, 22 de abril de 2013

Trött och ont

Hej hej! Ligger på soffan i personalrummet och är hur trött somhelst!
Jag funderade starkt på att inte jobba idag men kände att jag åtminstone kunde prova. Det har gått bra med lite Alvedon i kroppen. Jag har ju fortfarande väldigt ont och doktorn sa att jag skulle räkna med ha ont i en vecka. Jag försöker sitta mkt för det hjälper.
Jag har börjat ta Crinone och det är verkligen ingen hit! Inte särskilt härligt när allt rinner ut i trosorna. Får ha lite papper i så att de inte blir blöta... Intressant va? Haha
Annars är allt bra, känner mig som vanligt. Har ont i brösten och i bröstvårtorna men det brukar jag få två veckor innan mens.
Jag glömmer faktiskt bort att jag har en liten plutt i mig :) vilket är ganska skönt. Just nu tror jag att dessa två veckor kommer gå ganska fort. Hoppas verkligen det.
Hoppas oxå att plutt trivs därinne <3

No hay comentarios:

Publicar un comentario